recent
أخبار ساخنة

طريقة الربح من موقع wintub

الصفحة الرئيسية


اليوم نقدم لك واحدة من أفضل المواقع المربحة wintub التي يمكنك من خلالها كسب مبالغ محترمة وبدون أن يكون لديه خبرة في مجال الربح من الإنترنت هذا الموقع عبارة عن منصة توفر لك مجموعة من مقاطع الفيديو كل 24 ساعة. وهذه المرحلة عليك أن تمربها ثم تأخذ حصتك منها المال.
هذا الموقع الذي سوف نقدمه لك اليوم لجمع الأموال للمبتدئين من السهل جمع بعض الدولارات فيه لأنها منصة توفر لك مجموعة من مقاطع الفيديو أقل من 10 دقائق وستحصل عليها فقط دولار.
يحتاج الموقع إلى اشتراك وعملية التسجيل سهلة للغاية وبسيطة للغاية ولا تتطلب شرحً واجهة الموقع واضحة ، وغير معقدة ، ويمكن تطبيق عملية الربح بسهولة.


طريقة الدفع 

الدفع على العديد من المنصات المعروفة ، متاح للجميع ، والحد الأدنى للسحب هو 80 دولارًا لـ Paypal و WEBMONI وPAYONEER كما هو الحال بالنسبة لطريقة WESTERN UNION ويسترن يونيون 100 دولار على الأقل.

رابط الموقع من هنا :wintub

حقيقة الموقع 
موقع نصاب spam
فعلا ده الي تم اكتشافه فعلا بس فكره الموقع نفسها فيها خداع للمستخدمين علشان الفكرة الي قائم عليه الموقع هو انك تعمل مشاهدة للفيديوهات اليوتيوب ولو دخلت علي الفيديو نفسه هتلاقي فيديوهات بتعدي ال 100مليون مشاهدة في حين ان القناة نفسها متتعداش 10 الاف مشترك فالطريقة نفسها الي بيستخدمها الموقع بتخدع فعلا لان ان لو صاحب قناة يوتيوب وقدرت اخلي الفيديو بتاعي يتعرض علي الموقع ده علشان يجيب مشاهدات بالكم الهائل ده مقابل بعض الدولارت فاكيد ان كصاحب قناة هكسب. كتير من المشاهدات الضخمة دي علي الفيديو علشان طبعا هكون مفعل اعلانات عليه بس اتضح انه موقع spam
اما الطرق الصحيحة والموثوقة للربح من الانترنت 
تجدها في الرابط التالي
author-img
Mazen~TQ

تعليقات

تعليقان (2)
إرسال تعليق
  • غير معرف30 أبريل 2020 في 2:51 م

    موقع الي انت شروحته في مقاله نصاب لان لم يدفع لاحد حتي الان وعايز اثبات سحب لو كلامك صح

    حذف التعليق
    • Mazen~TQ photo
      Mazen~TQ30 أبريل 2020 في 3:14 م

      فعلا ده الي تم اكتشافه فعلا بس فكره الموقع نفسها فيها خداع للمستخدمين علشان الفكرة الي قائم عليه الموقع هو انك تعمل مشاعة للفيديوهات اليوتيوب ولو دخلت علي الفيديو نفسه هتلاقي فيديوهات بتعدي ال 100 مشاهدة في حين ان القناة نفسها متتعداش 10 الاف مشترك فالطريقة نفسها الي بيستخدمها الموقع بتخدع فعلا لان ان لو صاحب قناة يوتيوب وقدرة اخلي الفيديو بتاعي يتعرض علي الموقع ده علشان يجيب مشاهدات بالكم الهائل ده مقابل بعض الدولارت فاكيد ان كصاحب قناة هكسب. كتير من المشاهدات الضخمة دي علي الفيديو علشان طبعا نكون مفعل اعلانات عليه بس اتضح انه موقع spam

      حذف التعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent